Säntis

Thursday, 13 July 2017 09:56 am
[personal profile] beadturtle
Додам для колекції опис ще одного цікавого маршруту, ходила туди пару років тому назад, але як знайдуться бажаючі, то з задоволенням піду ще раз. Нажаль фото у дописі не збільшуються, бо пост старий, а пікаса змінила з того часу настройки альбомів, перезаливати все через інший сайт нема настрою і часу, ну то так вже й буде, хоч приблизно, але враження про маршрут скласти можна...

Відносно недалеко від нас є гора, на яку ми возимо зазвичай всіх своїх гостей. Називаєтся ця гора Säntis, туди можна заїхати на вагончику канатки з висоти 1,2 км на висоту 2,5 км. При ясній погоді з вершини відкриваються чудові краєвиди.

Так виглядає канатна дорога з парковки. Скелясті схили гори досить круті, мені раніше і в голову не приходило, що туди можна зайти пішки, але з вершини гори спостерігала час від часу окремих диваків, які повзли крутими стежками на гору. Дивитись на них було страшнувато. В інтернеті тоді знайшла описи декількох маршрутів на Сентіс. Самий короткий був 3,5 години від нижньої станції канатки.

І ось ми з однією знайомою таки ризикнули туди піти... все склалось досить вдало, вклалися у 4 години з двома короткими відпочинками. Виявилось, що не такий страшний чорт, як його малюють, все там чудово йдеться :)

початок нашого сходження рано вранці, на горизонті маячить наша ціль - верхня станція канатки

стежка йде вгору серпантином до підніжжя скель

погляд назад на парковку

наша дорога пролягає далі між скелями по зеленим ділянкам, на світлині можна розгледіти дрібні силуети людей, що дряпаються на гору

так виглядає часом стежка з тросом для підстраховки

тут видно частину стежки з укріпленими сходами, кольорові крапки на стежці далеко внизу - люди, що піднімаються, досить багатолюдно було, чи завжди там так, чи день такий видався

ще одні сходи

краєвид зі стежки в сторону канатної дороги, якщо добре придивитись, то на фоні скель можна розгледіти вагончик кататки

майже дійшли до будиночку ресторана Tierwis, пів дороги пройдено

зубчаті гори на горизонті - це досить відомий гірський ланцюг Хурфирстен (Churfirsten)

помилувалися пейзажами і йдемо далі...

вже замаячила на горизонті наша ціль

якщо наїхати зумом, то можна розгледіти силуети людей, що піднімаються до верхньої станції канатки по гребню на фоні неба

погляд назад, звідти ми прийшли, будиночок ресторану схований зараз за сірою скелею-лопатою

ось так виглядає на цьому відрізку підйому "стежка", на стежку мало схоже, прості скелі для вільного лазання, маркерами приблизно помічено куди треба лізти

це стежка з перилами на останній частині підйому, далі буде пара вертикальних кадрів, хоч я не дуже люблю так фотографувати, але інакше б у кадрі нічого не було видно, крім скель

крутовато, зате сходинки зручні :)

ну ось і прийшли, насолоджуємося краєвидами з вершини

озеро на горизонті - то Бодензее, за ним Австрія і Німеччина

ну ось наче б то і все, посиділи ще на терасі ресторану, тортик з какао були смачні

прощальний погляд з вершини на шлях підйому і їдемо на канатці вниз до машини